vrijdag, januari 27, 2006

Use your mind

Meer en meer begint me te dagen wat het leven voor mij in petto heeft.
Stukje bij beetje kom ik te weten wat ik wil en vooral wat ik niet wil.
Dat maakt het toch wel een stuk makkelijker. ‘Niet te vroeg juichen.’
‘Hout vasthouden.’ Ik heb lak aan deze dwaze uitspraken van mensen
die denken dat ze voor het ongeluk zijn geboren en niet beseffen dat
ze alles zelf in handen hebben. Je eigen leven in haden nemen is
een bswuste keuze en je maakt of je maakt die niet.

Mensen laten mijn ogen opengaan en zorgen er voor dat ik mezelf beter
leer kennen. Wat altijd handig is op de weg naar volwassenheid of hoe
mensen het proces ook noemen van alsùaar hypocriter worden en te vergeten
dat eerlijk zijn best nog wel mag. Verwonder en blij zijn omdat je leeft.
Waarom zou alles complexer worden omdat je ‘volwassen’ bent.

Vandaag voel ik me tip top. Dartelend verloor ik gisteren mijn oorbel
en mijn onschuld.

Mannen zijn zo makkelijk. Een man versieren is geen kunst tenzij het
om een exemplaar gaat dat geen weet heeft van signalen die vrouwen uitsturen. Genoten heb ik van de uitleg op De Laatste Show over hoe mannen beter zouden versieren. Die man (zijn naam schiet me even niet te binnen) heeft echt
wel enkele interessante zaken te vertellen.

Er zijn toch enkele volhardende mannen
die zweren bij hun aanpak maar die door
de jaren heen steeds weer blijkt te falen.
Andere mannen hebben dan weer geen enkele
tactiek en verslijten de ene vrouw na de andere.

Een beetje humor doet het bij mij altijd.
Neem jezelf niet te serieus. Man, die kerel
geeft echt meesterlijk goeie tips.

Don’t touch me first!
Don’t talk about yourself all the time!


Use your mind

Geen opmerkingen: