zondag, maart 12, 2006

Dromen en ander lekkers

Ik heb nog zoveel dromen.
Het is aan mij om ze uit
te laten komen. Ik ga daar
dus maar meteen aan
beginnen.

Belgisch Kampioen squash zijn in de vrouwencompetitie

Goede journaliste zijn die schrijft over vrouwen, huizen,
interieurs, meubels en ontwerpers daarvan

Mooi huis hebben met atelier voor mijn creatieve hobby's

Kinderen hebben, aantal nog onbepaald

Auteur zijn van een goed boek over iets dat me kan boeien

Geweldige partner hebben en zijn (voorlopig is dat dus dik in orde)

Mogen genieten van goede muziek (zoals nu Anthony and the Johnsons
met My lady story) en grappige mensen en lekker eten en goede massages

Mijn leven begint er zeer leuk uit te zien met dit alles in het vooruitzicht
Alles begint vandaag met je goed voelen (melig maar waar)

Geen opmerkingen: