woensdag, april 26, 2006

Superfly Love Supply

Het bruist weer langs alle kanten
het sprankelt alle clichés bij elkaar

Laat me maar bedwelmd genieten
van al het moois dat me deze maand
is geschonken
Bijna verzwolgen door een superstad
opgevangen door een hypergeweldig
ontvangstcomité
Mijn lief zusje zat daar voor iets achter
Nogmaals bedankt bij deze

Al mijn mensen samen en ik warm vanbinnen
Timmer gaf me een uitgesteld cadeau
Uitgesteld genot is dubbel zo goed was
bij The Kooks zeker aan de orde
SuperCD en superconcert samen met mijn
superliefje

Na 6 maand slaat echter de sleur toe
Dit is uiteraard bullshit
Als sleur het wil opnemen tegen Tim
zal zij toch eerder moeten opstaan

Mijn lieve broer had reeds enkele weken
een GEHEIM
Ik zou op tijd worden ingelicht en de
onthulling kwam er afgelopen weekend

Mensen die zijn blog lezen weten het al
anderen lezen het dan vanaf nu beter wel
(http://rotsboom.blogspot.com/)

Hij bracht ons het heuglijke nieuws dat hij
vanaf nu de geneugten van het andere geslacht
zal proeven
Zijn zusjes gillend gek en dodelijk nieuwsgierig
Zijn vrienden vooral interesse in haar maten om
zich meteen een beeld te vormen en te overpeinzen
of deze nieuwe vrouw potentieel wat lekkers heeft
te bieden
De mama maande om voorzichtigheid
De papa stilzwijgend en tevreden

Iedereen vooral hééééééééééél blij voor hem
Onze lieve broer
De mysterieuze, bij tijde zwijgende taalvirtuoos

Veel plezier Baaf

Geen opmerkingen: