donderdag, juli 29, 2010

Funkafy me, please

Zwoele stem, arrogant sexy en wat een zalig ritme
in zijn lendenen. Onweerstaanbaar lekkere muziek
van een man die altijd een jongetje zal blijven.

Live in het Rivierenhof in Deurne als voorprogramma
van Maceo Parker was Stijn delicioso, mmh.... Michael
Jackson mag dan spijtig genoeg zijn heengegaan, ik ben
maar wat blij dat dit arrogant kereltje er staat.

Beetje dwaas en verwijfd bij momenten maar laat dat
nu juist het juiste snuifje vrouwelijkheid zijn dat nodig
is om zijn muziek uitermate dansbaar én vrouwvriendelijk
te maken.

Hot & Sweaty maakte mij al copmleet gek op de dansvloer.
Geef mij nu maar Funkafy en Wugdai om heerlijk op te
zwierewaaien. Geen seconde zit ik stil met deze nieuwe plaat.
Ten Danz voldoet aan mijn eisen als een veeleisende danser!

Samen met Fabergé van de Jeugd Van Tegenwoordig maakt
hij met Weten een supervet nummer. Het kabbelt maar het steekt
me aan. Na 27 keer nog steeds niet beu. Zoals de beschreven scene
aan je netvlies blijft kleven, plakt dit nummer in mijn trommelvlies!.

Bilbo, thanks again for the recommandations

Popje

Geen opmerkingen: