woensdag, mei 24, 2006

Houden van vrouwen

Hoe liever seks, hoe meer vrouwen van vrouwen houden
kopt Het Volk op 13 februari 2006

Vrijen met een vrouw is de grootste erotische dagdroom
van de meerderheid van de vrouwen

Waarom betalen wij € 150 om ons magazine te laten drukken
Het had ook voor € 22 gekund

Mannen die niet graag masseren bestaan dus nog steeds
maar ze verbergen dat heel goed

Als je denkt dat je een beetje biseksueel bent maar twijfelt
je bent niet de enige

Waarom zou je niet blij mogen zijn als het regent en de zon niet schijnt
vraag dat maar eens aan Frans Bauer

Geniet je van het doen van de afwas en vind je dat raar
ik doe het ook graag

Ben je ook kookverslaafd en puilt je kast uit van de kookboeken
breng die boeken dan maar naar mij

Sommige mensen worden boos op mij omdat ik teveel op hen lijk
onthoudt goed: ik lijk op niemand meer dan op mezelf

Ik hou van Aziatische of Spaanse waaiers omdat je er dan heel vrouwelijk uitziet
Laat de stier maar ik je los

Mensen met stinkende zweetvoeten maken me weleens misselijk
vooral in paskamers

Waarom is Lien Van de Kelder zo'n lekker en zondig wijfje
Wat een tieten, mmmh

Ik ben één van de vele Belgen die als hobby kortingsbonnen uitknipt
alleen gebruik ik ze meestal niet

Ik naai graag, gaatjes stoppen of iets vastrijgen, als het maar stevig zit
Een hobby als een ander

Een antieke bandopnemer op de kop kunnen tikken voor € 15
Gemaakt in 1976 en nog nieuw

Strijkers maken me gek, blazers maken me warm, gitaristen zijn atleten
Geef ze mij allemaal

Geen opmerkingen: