dinsdag, juli 12, 2011

Wie ben ik?! Sing Hallelujah!

Wat is me dat hier nu allemaal?
Mijn lichaam spreekt boekdelen
en toch begrijp ik er niets van

Alles wat vast moet zitten zit los
en omgekeerd natuurlijk maar
dat zagen jullie wel aankomen

Het borrelt, het bruist maar niet
perse van harte, vanuit de buik
net als te veel pruimen eten

Veel gemorreld en gesleuteld
maar in de garage van Pee Er Haa
weten ze ook niet met alles raad

Zelfstudie zeggen ze maar hoe begin
je eraan, geen pasklare antwoorden
maar nog meer vragen zijn gerezen

Dipjes en nopjes liggen dicht bij elkaar
maar net ver genoeg om ze te voelen
krioelen, stoelen als doelen

Sing Hallelujah, singin' Hallelujah,...
Let's come together in sweet harmony
Bla bla bla, jajajajajaja, fffft, wat nu?

Wie ben ik, alleen, met twee, met onbekenden
die bekender worden, met vrienden, met drie,
met jou, op het werk, thuis, met mijn knuffel,...?

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: