zondag, december 02, 2012

Op je bek gaan

Op je bek gaan
Hoe doe je dat eigenlijk?
Gewoon eens lekker falen
Niet alles hoeven weten maar gewoon doorgaan?

Op je bek gaan
Daar weet Rens de Jong wel wat van
Hij sprak dan ook op het 'Ga-op-je-bek'-festival in Utrecht
Zalig toch, zo'n festival

Op je bek gaan
Niet meteen iets waar ik naar uitkijk en toch
Het proberen waard lijkt me
En dus ga ik aan de slag

Op je bek gaan
Zei Rens de Jong is helemaal niet zo erg
Bedenk eerst even wat het ergste is wat er kan gebeuren
En weeg dat even

Dan blijkt vaak dat het allemaal wel heel erg meevalt
Op je bek gaan
Ik schreef dus voor mezelf op
Wat is het ergste wat er kan gebeuren?

Bleek dat dat allemaal gewoon niet zo erg is
En toen moest ik plots om mezelf lachen
Al die angst die ik mijn leven laat regeren
Weg ermee!

En dan probeer ik gewoon iets en smijt me volledig
En ga ik dan op mijn bek
Ja, dan probeer ik het gewoon opnieuw
Klaar!

Popje



Geen opmerkingen: