maandag, november 28, 2005

Bonjour à tous

Wat maakt dat vrouwen Renske De Greef niet leuk vinden?
Ze is niet perfect (wat dat dan ook mag zijn - perfectie). Ze
kan niet eens flirten, beweert ze zelf.

Ik kan dus alleen maar besluiten dat ik veel meer de perfectie
benader dus ik heb geen enkele reden om jaloers te zijn op deze
jonge columniste. Of misschien toch, maar dan alleen omdat ze
haar eigen column heeft in De Morgen.

Jong, seksueel actief, aantrekkelijk, niet op haar mondje gevallen.
Daar kan ik me ook wel in vinden. Bescheidenheid zit niet in de
familie.

Ik zou mezelf kunnen bestempelen als de Marc Reynebeau van
de bedgeheimen, maar daar hebben jullie dus geen zaken mee.
Was laatst op zoek naar leuke lingerie en toen stootte ik op
La Fille d'O. Ongetwijfeld als van gehoord. Stoute dame ontwerpt
stoute en grappige lingerie voor de onafhankelijke vrouw.

Zo'n broekje met grote opening achteraan zodat dat slipje zelfs niet
meer uit moet voor de daad. Dat lijkt me nou verdomd handig!
Dat ik daar zelf nog niet was opgekomen. Een vluggertje kan dan
nog vlugger.

Tijdswinst is noodzakelijk in deze jachtige wereld waarvan ik
willens nillens deel van uitmaak doch mij zoveel mogelijk van wil
distantiëren.

Ik heb stokpaardjes, enkele met stokjes, maar zeker geen paardjes.
Mensen met stokpaardjes worden soms raar bekeken. "Is ze daar nu
weer.", hoor ik ze dan denken. Maar mensen zijn heerlijk om te zien
als ze gegeneerd zijn door hetgeen je zegt. Ik heb daarin al enkele
maatjes in gevonden.

Een jongetje en een meisje. Een lekker jongetje en een lekker meisje.
Dat schept mogelijkheden. Zelfs als een blowjob niet meer tot de
mogelijkheden behoort vind ik altijd wel een oplossing. Ik kan mezelf
dan ook benoemen als de Marc Reynebeau van de bedgeheimen. Qua
kennis dan want daar houdt dan ook elke vergelijking op.

Het ruikt hier naar Jasmijn. Een geur die me aan niets doet denken.
Of toch soms aan dat lekkere meisje. Weet je dat je net zo goed een
meisje kan versieren als een jongetje. Het is niet altijd makkelijk maar
het is wel grappig. Hetero-meisjes voelen zich daar zeer ongemakkelijk
bij. De meeste toch. Dit is nog niet statistisch vastgelegd.

Volgens mij is een meisje of een vrouw nog wel eens leuk. Lekker zacht
om te zoenen. Ik hou van mensen en hun lichamen. Ik heb 'vel tegen vel'
nodig.

Geen opmerkingen: