woensdag, december 21, 2005

Ik schenk mezelf

“Jezelf begeerlijk vinden.”, zei iemand me. Dat is het begin
van een prachtige ervaring. Voel je lichaam. Het zit altijd
rond je gedachten. Dat lichaam is gemaakt om je gedachten
te dragen. Draag ze met trots. Niemand kan aan je gedachten
raken.

Mijn lijf is de mooiste verpakking om mijn mooiste geschenk.
Ik heb mezelf gekregen toen ik hier aankwam en ik mag echt
helemaal zelf kiezen wat ik daar mee doe. Ik wens van dit
prachtige lichaam te genieten. En liefst ten volle.

De wereld is vol mooie dingen om zelf te ontdekken. Voel
de warmte om je. Het voedt me. Ik voel me gevoed. Ik zing
en ik dans alsof ik zweef. De wereld kan ik aan. Ik kan echt
alles aan dat weet ik echt heel zeker. Ik kan in woorden niet
uitdrukken hoe ik me voel maar het zou mooi en
allesoverweldigend zijn.

Als je het licht ziet van een sluimerende zon die niet
helemaal door de wolken raakt dan voel ik zelf weer
hoe verliefd ik ben. Je bent kwetsbaar maar tegelijk
heel sterk. Ik hou van dat gevoel. Het is bijna een
levenstijl geworden.

Ik ben mijn mooiste liedje,
Ik ben mijn mooiste meisje,
Ik ben de gelukkigste.

Geen opmerkingen: