maandag, februari 27, 2006

All that jazz

'Chicago' voor de derde keer gezien.
Het verhaal is zo-en-zo maar ik hou
zo van de muziek.

Opzwepende piano, saxofoon en een
zwoele stem. Heerlijk!! Als je lichaam
dan vanzelf zin krijgt om te bewegen,
daar hou ik echt van.

Geef mij dus maar jazz, mambo, samba,
Buena Vista Social Club, Curtis Mayfield,...
Lekkere muziek met zoveel levendigheid.

Gabriel Rios, Jamie Cullum, come to mama!
Subtiele warmte en geen overdaad, net genoeg.

Bestaat er een plaats waar ze zulke muziek draaien?
Laat me dat dan maar weten!

Warm en gevoelig word ik ervan maar dan op een
leuke manier. Laat mij maar bewegen met mijn ogen
dicht en een strakke jurk dragend en me in een geweldige
club wanen met een witte Cinzano in mijn hand.

Lichtjes in de wind en de wereld ligt aan mijn voeten.
Voel de muziek. 'Sexual healing'. Move your body.
Voel je de mooiste vrouw. Droom van lekkere mannen.
Let's make love tonight. Just ask them. They want you.

Beweeg en dans de ziel je lijf. Voel dat je leeft. Stroom
over van liefde.

Geen opmerkingen: