donderdag, februari 18, 2010

A beautiful world

De zon heeft haar opwachting gemaakt. Niet dat
mijn gemoed afhangt van de minuten zonneschijn
in mijn dagen maar dat wil natuurlijk niet zeggen
dat ik er niet ongelofelijk van kan genieten.

Joss Stone en Michael Jackson verzorgen de muzikale
ondersteuning van de mooie dagen. 'Lady' en
'Smooth Criminal' vinden elkaar in mijn compleet
Nele-achtige, dus uiteraard kleurrijke en meestal
ietwat rommelige zolderkamer/schrijfatelier/naai-atelier
waar ik gelukkig ben.


Het leven als single schrok me af toen ik nog
een man aan mijn zijde had maar die angst blijkt
ongegrond. Angst is trouwens geen goede raadgever
(maar daarover later meer).

Mijn tijd is helemaal van mij en ik maak er lustig
gebruik van. Even alleen mezelf om lief te hebben en
bezig te houden. De schoonheid van het alleen-zijn
dringt pas echt goed tot me door.

Na 9 jaar relaties had ik echt nood aan wat rust.
Mijn creatieve bezighouden komt dit alleen maar ten
goede. Alles wat ik al deed, doe ik nu in 't dubbel.
Want eerlijk, een vriendje neemt toch wel een deel
van je tijd weg.

Maar het is niet omdat ik niet actief op zoek ben naar
een man dat ik mijn ogen niet de kost geef. En dat bekomt
me zwaar, dat kijken, en niet in de negatieve zin. Er
zijn echt veel knappe en interessante mannen. Ik kan de
tel niet meer bijhouden en doe er dus ook geen moeite
meer voor. De wereld is zo mooi!

Mijn voornemen om het initiatief eens niet zelf te nemen
zal ik toch proberen waar te maken! Ondertussen heb ik
dus tijd om de wereld te veroveren met alles wat ik doe.

Eén van die knappe en interessante mannen zei me trouwens:
'De beste job is diegene die je zelf uitvindt'. Ik denk dat
ik dat maar eens ter harte ga nemen. Het leven kan zo mooi
zijn en met de juiste mooie mensen om mij heen wordt alles
nog prachtiger.

Dartele en creatieve groetjes en uiteraard véél liefs,

Popje

Geen opmerkingen: