vrijdag, februari 19, 2010

Vrouwen zijn NIET van porselein

Althans, ik toch niet. En ik kan met zo'n uitspraak
uiteraard alleen voor mezelf spreken. Ik word geen
lid van groepen op FB met de naam 'tis ni omda ge
schoon zijt da de wereld alleen rond u draait, trut'
geïllustreerd met foto's van bimbo's à la Pamela maar
dan nog lelijker. Niet bepaald het toonbeeld van
schoonheid.



Deze groep in het bijzonder en alle groepen die van
vrouwen zielige, naar liefde en aandacht hunkerende
wezens maken, kunnen mij persoonlijk oneindig hard
gestolen worden.

Die schone trutten zijn in het beste geval gewoon
mooie vrouwen met zelfvertrouwen en stralen dat dus
ook uit. In het andere geval gaat het om vrouwen die
- al dan niet knap - heel goed kunnen doen alsof ze
zelfverzekerd zijn en dus diep vanbinnen zichzelf
niet zo geweldig vinden en daar wel eens een grove
inschattingsfout maken..

Ik heb wel een tip. Voel je goed in je vel, straal
dat uit en mensen zullen misschien evenveel aandacht
hebben voor jou omdat je mooi en/of interessant bent.
Na wat research heb ik allang door dat niet alle mannen
op slanke, geblondeerde vrouwen met dikke borsten
- al dan niet echte, maar dat is voer voor een andere
discussie- vallen.

Maar ik geraak hier weer van mijn eigen onderwerp
afgeleid. Een beetje vlees, een rare neus of een puist
zijn echt geen dingen waar mannen over vallen. Dus,
get over je complexen en wees een sexy vrouw want dat
ben je diep vanbinnen!

En mannen, wat ik nog even kwijt wou. Zoals ik zei zijn
sommige vrouwen - waaronder ik - niet van porselein. We
zijn wel gevoelig maar kunnen best gevoelens en lichamelijke
geneugten van elkaar scheiden. Ik geef toe dat ik er ook
niet altijd van overtuigd was dat dat kon. Ik ga hier
uiteraard niet uitleggen hoe ik tot dat inzicht of laten
we wel wezen, ervaring ben gekomen.


Geen idee waar ik hier mee naartoe wil maar laten we
aannemen dat dat helemaal niet ter zake doet en dat ik
gewoon ook af en toe mijn verbazing wil delen die ik
voel als ik om me heen kijk.

Liefs,
Popje

Foto's: Porselein
Blond-dikkeborsten

Geen opmerkingen: