donderdag, december 22, 2011

Kwestie van schrappen

Het lijkt alsof de krachten zich hebben gebundeld
en mijn gebeden 'zeer letterlijk' hebben genomen.
Ik weet sinds dinsdag dat ik mijn job kwijt ben. Ik
ben per 01/01/2012 terug werkloos. Kwestie van
zeer rigoureus te schrappen in mijn leven kan dat
wel tellen.

Ik ben helemaal verward. Verdrietig omdat mijn werk
'relatie' van 1 jaar en 3 maand plots wordt beĆ«indigd. 
Blij met even wat meer tijd voor mezelf en mijn lichaam. 
Extatisch omdat ik de kans krijg om mijn leven aan te 
pakken op mijn manier en misschien zelfs helemaal
om te gooien...

Maar ook bang van al deze nieuwe mogelijkheden. 
Tot tranen toe bewogen omdat ik mijn capaciteiten voel
vechten om naar buiten te mogen komen maar ik vind
het best eng om op mezelf te vertrouwen. En tegelijk
'weet' ik dat ik veel kan.

Ik begon net stuk voor stuk mijn energievretende 
bezigheden te schrappen en enkele dagen later 
hebben mijn bazen dat blijkbaar ook begrepen.
Niet dat ik mijn werk niet graag deed maar misschien
is er toch iets anders voor me weggelegd!

Jullie horen nog van mij!

Jullie popje!

Geen opmerkingen: