dinsdag, april 03, 2012

Verliefd...op het leven

Ik weet zeker dat ik de vrouw ben
die ik altijd worden wou
waar ik van droomde
waar ik toen al stiekem naar opkeek

Als ik de sleutel van mijn huis zoek
ben ik blij dat ik zoeken moet
dat ik een hele bos sleutels heb
die leiden naar alle plekken in mijn bestaan

Mijn vriendenboekje vulde ik elk jaar aan
met mijn eigen dromen en verlangens
schrijfster en architect ging ik worden
verpleegster worden en trouwen sprak mij niet aan

Als ik door de stad fiets op mijn prachtige tweewieler
de wind in mijn haren
de zon op mijn gezicht
dan ben ik ontzaglijk rijk

Geluk zit in alles wat ik doe en heb
en ooit zal willen
de draadjes en de stofjes laten mij dromen
van sexy jurkjes en stoere vestjes

Als ik in mijn zetel zit voor het raam
en de zon straalt zachtjes binnen
een verse smoothie in mijn hand
dan ben ik verliefd...

...op het leven

Popje

Geen opmerkingen: