zaterdag, maart 12, 2011

Groen in Parijs

Nu wil ik heel graag iets met jullie delen.

Ik ben gelukkig en weet niet eens hóe gelukkig! Ik gloei, ik zweef, ik dans, ik spring, ik word gek van blijdschap. Er is zoveel moois om blij van te worden.

Alleen vandaag al heb ik al een hele reeks geluksmomenten gekend en er zullen er na dit uur wellicht nog vele volgen.
Wakker geworden met de zon in mijn gezicht
Genoten van de inspanning tijdens de figuurtraining
Gezwommen in mijn eigen tempo en met de zon schitterend op het water
De was opgehangen met veel liefde
Lekker veggie gekookt voor mezelf
Lekker veggie gegeten met een heerlijk glaasje rode wijn
Afgewassen met liefde voor mijn servies
Genoten van de muziek van Macy Gray, Noisettes, Cheryl Crow
Met verwondering naar de reportage over parken, tuinen en ander groen in Parijs van Vlaanderen Vakantieland gekeken
Ontzettend blij zijnd met mijn eigen plekje dat ik zelf vuil en weer schoon mag maken

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: