donderdag, maart 10, 2011

Schaar in eigen haar

Bericht aan alle kappers, kapsters en haarstylisten

Wie wil mijn haar knippen?

Ik wil een coupe die bij mijn hoofd, lichaam én
persoonlijkheid past! Vraag ik iets onmogelijk?
Ik weet het echt niet. Zal ik misschien toch maar
weer de schaar in eigen haar steken want dan is
de tevredenheid achteraf minstens even 'groot'
dan als ik bij de kapper ben gepasseerd.

Misschien is het hoog tijd voor een privékapper
die mij persoonlijk kent. Want eerlijk; ketens zijn
goedkoop maar als je een coupe wil die niet in hun
lijstje van 5 standaardcoupes staat kan je het al
vergeten.

Maar laat me ik me nu niet verliezen in negativiteit
want daar is nog geen mens beter van geworden.
Oplossingen zoeken, dat ga ik doen! Tips zijn altijd
welkom!

Mogelijke oplossingen
Positiever denken over mijn haar
Positiever denken over kappers en co
Mijn eigen kniptechnieken verbeteren
Vrienden of familie overtuigen om de schaar eens ter hand te nemen
MIJ LATEN MASSEREN -> beste idee ooit, zo vergeet ik even alles, zo ongelofelijk zalig, nergens mee te vergelijken! Afspraak is al gemaakt voor een een heerlijke Hotstonemassage bij Avicenna in Wijgmaal


Mijn lijstje: - groter welzijnsgevoel creëren CHECK


Liefs,
Popje

Foto: bron

Geen opmerkingen: