zondag, maart 27, 2011

To my beloved

Dag schatten, zusjes en broer, mama en papa

Zo fijn dat jullie mijn verjaardag opfleurden,
elk op jullie eigen manier.





















Tine, zo fijn dat je er vaak bij bent om mee
te vieren in Leuven. Zo'n spontane, lieve meid
die heerlijk danst en zo hard een stukje van de
groep is. Je bent een echt knuffelzusje en ik
vond het geweldig dat je noodgedwongen hier
hebt gelogeerd! Weet dat je altijd welkom bent,
ook als je de bus niet mist door het zomeruur :)

Lieke, omdat je erin slaagt weer een geweldige
attentie voor te bereiden, zelfs helemaal vanuit
Parijs. Dat je de moeite neemt om een boodschap
te brengen die helemaal op mijn lijf is geschreven.
Ik ben zo fier op jou als ik zie hoe ambitieus je
bent en vooral zo'n harde, onvermoeibare werker!
Tot snel, lieve schat!

Baaf, omdat je op je eigen manier toch attent bent
en een grappige voicemail inspreekt en er zo voor
zorgt dat ik midden op straat in de lach schiet en
ik even later nog steeds met een glimlach op mijn
gezicht rondloop. Dat je er toch altijd een beetje
bij bent, ook al zit je in Gent. Veel succes met
jullie huisje en tot volgende week!

Mam, omdat je ervoor zorgt dat het toch weer
een verjaardag vol verrassingen wordt. Dat het je
lukt er toch een speciale dag wordt, dat het je
duidelijk na aan het hart ligt. Dat je vaak goed
aanvoelt wat er is en dat ik mijn hart kan uitstorten.

Pap, omdat je altijd gewoon aanwezig bent en
vooral dat je er bent als het nodig is.Ik ben blij
dat je hebt gereageerd op mijn blog die mij zo
na aan het hart ligt. Dat ik fier kan zijn op mijn
handige en creatieve vader!

Mam en pap, bedankt om te zijn wie jullie zijn
en er al 29 jaar voor te zorgen dat ik me welkom
en thuis kan voelen in de Heikant. Dat jullie mij
altijd mezelf laten zijn!

Véél liefs,
Popje

2 opmerkingen:

tinevaneyken zei

Zus, fijn dat we de laatste tijd meer tijd doorbrengen, ik heb er van genoten. Je bent echt een leuke en schattige zus. Tot gauw! x

tinevaneyken zei

Nele, bedankt voor de fijne, ontroerende woorden over ons gezin.
Jij bent een toffe spring-in-veld meid.

Jouw mama