vrijdag, februari 16, 2007

CJP en de toverfee

Dat rijmt zelfs.

Ik overtref nog mezelf nog elke dag.
Ondanks alles voel ik me goed.

Ik vraag aan Leen:
heb jij soms ook het gevoel dat je leven ontzettend fijn is
en dat je verliefd bent op jezelf en je leven
dat je straalt
dat je gek doet vanbinnenuit maar het niet bent
dat je alles mooi vindt

Het is alsof de toverfee hier vannacht bij CJP
geluksstof is komen strooien op mijn bureau.

Elk telefoontje betekent gratis tickets en elke
mail een fijne boodschap!

Het leven is simpel als je graag leeft.

My boyfriend still has the cavorka!

2 opmerkingen:

Jaro Alva zei

Wat is een 'cavorka'?


Fijne stukjes op je Blog, Neletje. Blijven schrijven.

Pop zei

'Cavorka' komt voor in een aflevering van Seinfeld.

Jerry en George vragen zich af hoe het komt dat Kramer zoveel succes heeft bij de vrouwen. Volgens hen of volgens zichzelf heeft Kramer de 'cavorka', een soort aangeboren aantrekkingskracht.