donderdag, februari 08, 2007

Sneeuwstorm en rugpijn

Voor hen die in het warme buitenland zitten: Ja,
het sneeuwt al twee dagen! Alles is mooi wit.

Vanmorgen moest ik mezelf en Marijke rechthouden
in de sneeuwstorm (lichtelijk overdreven, maar het
sneeuwde wel hard). Dan hebben we maar de bus
genomen.

Drukke dag vandaag maar het is hier echt heel leuk!

Dromer:"Nu maar hopen dat ze mij hier een job aanbieden."
Realist:"We zullen eerst onze stage maar afwerken en dan
spreken we nog eens.

De GOBOTS (nieuwe CJP) nieuwsbrief is grotendeels
door mij gemaakt deze week. Echt wel tof. Zoals het
eerste artikel online zetten voor het Hamjournaal.
Een zware bevalling maar de voldoening is wel groot.

Mijn rug begint ook te voelen dat ik al dagen voor de PC
zit. Precies acht maand zwanger. Auw.

Mijn allerliefste schat heeft zelfs al gewerkt voor CJP! Hij
heeft voor mij, uiteraard wel onder eigen naam, een
schitterende recensie geschreven over de CD 'Crane Wife',
de laatste van The Decemberists.

Ik ben zo fier.

Geen opmerkingen: