woensdag, februari 21, 2007

I love The Van Jets

20/02 16.40u

Vorige week ziek geweest van maandag tot woensdag. Donderdag terug maar eigenlijk nog ziek. Toch nog een interview met The Van Jets kunnen versieren. Ook nog een recensie van hun nieuwe CD geschreven.

Gisteren (19/02) met de trein naar Gent om Johannes en Mich Verschaeve van The Van Jets te interviewen. De rit met de bus naar een uithoek van Gent bleek noodzakelijk om aan een gebouw te raken dat ‘Vooruit’ heette maar dus niet de Vooruit bleek te zijn waar ik moest zijn. Gelukkig is mijn gezond verstand nooit ver weg en herinnerde ik mij dat een vriendin mij ooit zei dat de Vooruit aan ’t Zuid lag. En het was nog juist ook.

Interview was zeer gezellig. Jonge gasten die met veel plezier en enthousiasme over zichzelf en hun muziek praten. Hopelijk blijft dat zo als succes hen zal omringen. Ze lazen mijn recensie van hun CD en zeiden dat het goed was. Wat was ik blij!

Om 14u terug in Brussel en dan maar begonnen met het uittypen van mijn interview. Ik kreeg ook nog wat opmerkingen over geschreven teksten en wat tips om het de volgende keer helemaal goed te doen.

Tussen door krijg ik van de mannen des huizes (Maarten van Communicatie en Vladimir van Promotie) ook nog leuke opdrachtjes. Maarten laat me meewerken aan de voorbereiding en uitwerking van een focusgroep ivm Mediagebruik bij jongeren. Vladimir liet me vandaag foto’s maken van het Gobotspakket dat elke CJP’er in zijn/haar bus krijgt. Zo zijn die lessen fotografie dus wel nog nuttig.

Ondertussen regel ik een gratis etentje in een Portugees restaurant voor een reporter en de fado-zangeres Marie Koop. Ik maak een lijst met (bijna) alle lente- en zomerfestivals. Het zal dus onmogelijk worden je deze zomer te vervelen als je van festivals houdt.

Is het mogelijk om iets leuks te doen met gezelschapsspelletjes? Hopelijk vind ik iets.

Nele

Geen opmerkingen: