woensdag, november 11, 2009

ECO = HOT! ²

Als er nu iets is waar de hedendaagse vrouw zich
geenszins voor hoeft te schamen is het in het
bezit zijn van een vibrator, dildo of ander
stimulerend attribuut, al dan niet met partner
te gebruiken.


Toch is het niet altijd handig want de batterijen
geraken uitgewerkt en dan heb je net geen nieuwe
of opgeladen exemplaren in huis op het moment dat
je daar nu net nood aan had. En ik weet ook wel dat
je geen trildingen nodig hebt voor het verkrijgen
van een hoogtepunt maar laten we aannemen dat luiheid
zich overal kan manifesteren.

Deze week was ik op zoek naar ecologische maar sexy
oplossingen voor energie- of andere problemen. In mijn
interessante zoektocht kwam ik Earth Angel tegen.

Hoe ongelofelijk kan het zijn! Soms is een stapje terug
zetten in de technologische evolutie zo slecht nog niet.
Deze 'groene' vibrator dien je heel simpel op te winden
en dan heb je 60 minuten trilplezier. Je kan hem zelfs
via USB opladen. Geen batterijen en gezever meer. Weinig
moeite voor veel plezier.

Ik denk dat de kosten-baten-analyse bij deze snel gemaakt
is. Het is geen goedkoop ding bij aankoop maar ik vermoed
dat afhankelijk van de frequentie van gebruik je je aankoop
snel hebt teruggewonnen.

Spijtig genoeg is hij niet overal verkrijgbaar maar dat
betert hopelijk wel als de vraag groter wordt of dat de
producenten er misschien wel iets in zien en zelf gaan
experimenteren met ecologische oplossingen! Maar online
is 'hij' wel al te krijgen en volgens de informatie zelfs
geleverd binnen de 3 dagen. Ik ben benieuwd.

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: