vrijdag, november 06, 2009

Om te zoenen

Mannen die zoenen heb je in alle maten en gewichten en
dat is goed want voor elk wat wils. Maar zoenen vergt
vakmanschap. De ene doet het te traag, de ander te snel,
de betonmolen is een gekend fenomeen en het is niet sexy.
Deep throat heb ik ook al eens meegemaakt. Dan lijkt het
een huigkriebelaar of eentje die mijn hele binnenkant wil
schoonlikken.

In mijn herinnering gaat mijn eerste zoen toch nog altijd
door als de slechtste ooit. Teveel tong, teveel speeksel
en te grote tanden, kortom er was van alles wat teveel en
het was vooral helemaal niet lekker. Ik schrok van de smaak
van een andere mond. Het was de eerste en de laatste keer
dat ik echt proefde van een mond.

Dat wil niet zeggen dat ik daarna nooit meer zoende,
integendeel, maar de keren die daarop volgden genoot ik
gewoon en voelde ik vooral ipv te proeven.

Uit ervaring kan ik zeggen dat ik graag zoen. Of ik goed
zoen dat zullen de ervaringsdeskundigen mij moeten laten
weten. Ik heb nog geen klachten gehoord maar ja, ik zeg
zelf ook niet snel tegen een kerel dat hij niet kan zoenen.

De periode voor de eerste zoen is heerlijk. Je weet/hoopt
dat die kus er zal komen en je bent gefocust op de lippen,
de handen, de ogen,... Je hoort de woorden en je praat maar
in je hoofd voel je die kus al. Je voelt de spanning die
zich opbouwt, geen stress maar een zaligmakende, geestverruimende
drang om te smelten en alles te vergeten.

Het gesprek deint op de golven van de verwachting en bij
elke zachte beweging van zijn lippen, ben ik afgeleid en
voel ik me verleid...

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: