dinsdag, juni 19, 2012

Marie-Jo, I love you so!

Het was weer eens tijd
de bloesjes worden bloter
alles voelt toch een beetje
minder bedekt en mijn huid 
krijgt, net als ik, weer wat ademruimte


En ook was het weer eens tijd
om mezelf te verwennen
geen schoenen of jurkjes
maar mijn borsten hebben
deze keer wat aandacht verdiend

Een tweede huid zoek ik
perfectie, sexy, schoonheid,
ja, een tikkeltje mmmmmmmh
als ik mag en wil en kan

Alle modelletjes passeren mijn huid
maar dat ene voelt heerlijk
alsof het mijn lichaam aanvoelt
zacht, een tikkeltje speels en toch
mmmh, toch ook, ja, mmmmh

Elle lingerie heeft er sinds gisteren
een tevreden klant bij
met dank aan K., een goede vriendin
die zelf enthousiast blogde over
haar nieuwste aanwinst :)























Liefs,
Popje


Geen opmerkingen: