vrijdag, juni 15, 2012

Mijn recept gepubliceerd!

Lieve lezers,

Bij deze stel ik voor -héél fier- 20 winnaars met smaak!
En ik ben er één van! Jippie! Al dat veggie koken levert
me dus nu een ereplaatsje op in dit Provamel-recepten-
boekje. Dat zit trouwens ook bij het nieuwste nummer van
EVA-magazine, het tijdschrift van EVA vzw (B) en
de Vegetariërsbond (NL).

Even schetsen: in het voorjaar deed ik mee aan een wedstrijd
van Provamel en deed ik mee met mijn veggie recept
'Veggie Diabolique'. Totaal vergeten dat ik daaraan meedeed
en totaal geen idee hebbend dat ik daar iets mee zou kunnen
winnen, krijg ik plots een brief met de ongelofelijke mededeling
dat ik één van de 20 winnaars ben geworden!

Een dubbele beloning werd mijn deel. Mijn eerste cadeau was
een ecologisch pakket keukenmateriaal waar ik helemaal wild
van werd! Ja, onder andere een echte Green Pan, die ik toch
beetje duur vond, is nu helemaal van mij! En ja, dat kookt echt
fantastisch! En vooral, in de afwas is dat een godsgeschenk,
totaal geen werk aan! :)


Open publication - Free publishing - More provamel

Veel kijk-, lees- en kookplezier!

Blije groetjes,
Popje


Geen opmerkingen: