donderdag, juli 19, 2012

Dagen Zonder Gluten: Bicky en de kat

Ik zal het maar toegeven. Het is toch niet zo gemakkelijk als ik dacht. Vol goeie moed haalde ik gisteren 15 zakken glutenvrije ontbijtgranen in huis. Met dat ontbijt zit het wel snor...of toch niet.

Na een uur heb ik al terug honger! Miljaar. Die extra grote kom gevlokt en gepoft kunnen mijn maag toch maar heel even bezighouden. Maiswafels met zeewiersalade brengen dan even soelaas. Ok, dit gaat toch niet zo vlot.

Maar de moed geven we natuurlijk niet op. Ik zal mijn gewoontes toch een beetje moeten aanpassen. Gisteravond naar de frituur. Geen probleem dacht ik en bestel naar goede gewoonte een veggie Bicky. Mijn liefste zegt niks en lacht als ik 2 minuten laten verdwaasd naar mijn burger zit te kijken en zeg: 'Miljaar, daar zitten gluten in!'

Ok, ik had jullie gewaarschuwd. Ik ging mijn best doen :). Vandaag lukt het iets beter, al moet ik  toch mijnen draai nog vinden. 

Dienen draai is ook beetje weg door nieuw leven in mijn huisje. Ik vond vanmorgen een prachige, lieve kat die mij zomaar achtervolgde. Volop zoekende naar de rechtmatige 'eigenaar', als je al kan spreken van een eigenaar bij een kat. Volgens L., een goeie vriendin, kiezen katten hun baasje en niet omgekeerd :). Nou ja, ik zal het dus wel merken als deze wil blijven. Ben al een klein beetje verkocht.

En avant!

Popje

Geen opmerkingen: