vrijdag, mei 17, 2013

Ik hou van...

Stijlloze rommel
Felle kleuren
Pickles chips
Vrijen met het licht aan
Keilang in bad liggen
Doen alsof ik controle heb over alle spullen die ik heb
Krabben aan mijn borst als ik daar jeuk heb
Eerst doen, dan nadenken en daarna omgaan met de consequenties
Procedures uitschrijven
Zat zijn na één glas wijn
Witte Martini met ijs
Geil worden
Iemand aanstaren totdat die persoon ongemakkelijk wordt
Lijstjes maken
Taken afvinken van die lijst
Zoenen in een portiek van een winkel op de eerste date
Drie uur voor de spiegel staan en dan toch dat eerste kleedje aandoen
Vieze blikken die me worden toegeworpen
Mijn I
Mijn N
Mijn T
En mijn J
Mijn 31 jaar dienst
De manier waarop ik mensen op hun ongemak kan doen voelen
De manier waarop ik mensen op hun gemak kan stellen
Wild dansen op Michael Jackson
De tranen die ik niet meer kan bedwingen bij het horen van de stem van Emeli Sandé
Samen lachen om hormonale schommelingen
Vrouw zijn
Mannelijk zijn
Direct zijn
Mijn opportunisme
Mezelf zijn
Diepgang
Suikerbonen met amandelen
...

Popje

Geen opmerkingen: