zaterdag, mei 26, 2012

I am Queen

Cleopatra mag mijn voeten kussen
gewikkeld in ingewikkelde maar
elegante sandaaltjes, de lederen
riempjes kronkelen langzaam
onder mijn strakke slangenjurk

Ja, de blikken spreken boekdelen
de hoofden draaien mijn richting uit
in elke straat, op elke markt
geniet ik van dat onzichtbare draadje
dat mijn hoofd fier rechtop houdt

Ik mag er zijn
Ik mag fier zijn
En mooi zijn, ontzettend mooi zijn
En stiekem en minder stiekem heel erg sexy zijn

Queen Latifah mag me nakijken
mijn lekkere kont in een kokerjurk
elke welving, elke beweging
in veelvoud, ogenprikkelend
zinnestrelend, fantasiƫn delend

Ja, de blikken spreken boekdelen
de hoofden draaien mijn richting uit
in de Rue de Boucher, in de Rue Dansaert
geniet ik ongegeneerd, en mijn gezelschap
nog meer, van de onverdeelde aandacht

Ik mag er zijn
Ik mag fier zijn
En elegant krokant arrogant zijn
En stiekem en minder stiekem de mooiste zijn

Popje geniet nog na...

PS: met veel dank aan Nele De Baets van LIJF! met haar lessen 'Erotische dans voor vrouwen'! Een echte aanrader! Check ook op FB.

Geen opmerkingen: