zondag, mei 27, 2012

Self love - Zelfliefde

Self love is the key to happiness
Zelfliefde is de sleutel tot geluk

Ik hou van mezelf
van elke stukje
van elke eigenschap
van elke ervaring
van elk plekje lijf

Ik hou van mezelf
en dat is zo fijn
ik en mezelf wij houden
van dezelfde muziek
van dezelfde gerechten
van dezelfde kleding
van dezelfde mensen
Dat is prettig samenleven
We kunnen het zalig met elkaar vinden

En nee, ik heb geen twee persoonlijkheden
Ik durf mezelf zijn bij mezelf
Stil zijn, boos, verdrietig en blij
Ik ben er voor mezelf
als een soulmate, een goeie vriendin,
als een dochter en een moeder,
als een leerling en een leraar,
als een kat en haar baasje,
als ...

Ik hou van mezelf
dicht bij mijn hart
in mijn hart
ik

Liefs,
Popje

1 opmerking:

Rik zei

Heykes Nele,

Via de site van Nele.nu kwam ik bij jouw blog uit en vond dit stukje over Zelfliefde zo herkenbaar en zooo mooi ! Dank daarvoor !
Mooie links daarover zijn ook :
http://www.youtube.com/watch?v=j4iR8le0n64
en
http://www.youtube.com/watch?v=uYV6-KPCNbg

Namasté,

Rik