woensdag, mei 09, 2012

Week

Ja, wat is dit nu weer
Ik dacht dat ik alles al
een keer had gehad

Maar ja, dat maakt
het leven net zo spannend, hé
dat niet alles volgens plan verloopt

Het is wel fijn ook dat er
af en toe wat stof wordt opgewaaid
zodat we niet helemaal indommelen

Soms zit er wat onder mijn vel
of erop maar vaak eronder
en dan dans ik wat vaker en blijer

Dan voel ik armen en blikken
en wil ik niets liever dan
ja, dan wat

Liever dan, wat is dat, dat je
het ene wil maar het andere ook
en dat de keuze eigenlijk al is gemaakt

Maar op je stappen terugkeren
wat is dat dan?
Ben ik dan zwak of flauw

Week, dat is het wel
Zachte benen, niet meer weten
vergeten zijn wat armen betekenen

Armen om me heen, ja, dat zou
wel nog eens fijn zijn, warmte
voelen en wegkruipen

Is jouw schouder groot genoeg
voor mij?

Popje

Geen opmerkingen: