zaterdag, oktober 10, 2009

Babyboom

Mijn 27 lentes bezorgen mij af en toe hormoonwisselingen
en die gaan weleens gepaard met een week gevoel bij het
zien van baby's. Wellicht geen abnormaal verschijnsel
bij vrouwen van mijn leeftijd. Ik maak me er dan ook
geen zorgen over. Zolang ik de onbedwingbare drang om
te oefenen in voortplanting maar niet verlies. Eerst
veel oefenen en dan pas voor echt hé.

Gelukkig doen verschillende koppels mij al voor hoe het
is om voor echt bezig te zijn. De laatste maanden zijn
er mijns inziens ontelbaar baby's geboren. Ik begeef mij
niet naar menig 'moederhuis' maar beperk me tot de
beperkte kring.

Mijn ex-vriend is 4 maand geleden papa geworden. Hoewel
ik hem helemaal niet terug wil is het gek om de man die
ik 5 jaar geleden zag als toekomstige vader voor mijn
kinderen, nu plots een dochter heeft van een andere vrouw.
Maar ik ben ook wel blij dat ik dat mag meemaken. De naam
van zijn dochter doet me 'onbewust' toch een beetje aan
mezelf denken. 'Nell' lijkt toch wel op 'Nele' of vergis
ik mij :).

Gelukkig gaat mijn baarmoeder daar niet van steigeren
maar beginnen mijn handen te kriebelen om een handgemaakt
cadeautje te verzinnen. Ik trek dus naar de Hema om een
wit exemplaar van een baby-kledingstukje te kopen om het
dan naar eigen ontwerp aan te passen aan de baby die ik
ga bezoeken. Ik ben toch wel fier op het resultaat! Hier
zien jullie een detail. Ik ben nog niet op bezoek geweest
met mijn eigen creatie dus ik toon nog niet het hele
kledingstukje.



Mijn oudste nicht An en haar man David zijn sinds enkele
weken de fiere ouders van Fons. 'Geen foto's online' hebben
ze me op het hart gedrukt. Geen probleem maar zijn naam
mag wel geweten zijn. Heel origineel en de eerste Fons
in Limburg dit jaar! Daar moet op gedronken worden. Voor
Fons ook een handgemaakt cadeautje.



Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: