zaterdag, oktober 10, 2009

I love Jesus

Als je van Jezus houdt kan je dat op heel verschillende
manieren laten zien. Je kan non of pater worden maar
als je dat wat te ver vindt gaan, kan je ook gewoon
stickergewijs aan de buitenwereld je liefde betuigen.
Stickers zijn dus ondertussen het katholieke pad gekruist.





Voor wie het allemaal niet zo goed weet en God nog niet heeft
gevonden
, ervan uitgaande dat deze lieve/boze "man" bestaat.



Ik heb geen auto maar als ik er al een zou bezitten zouden
daar geenszins zulke kleverige Jezusadoraties opzitten. Maar
niet iedereen houdt van ijle hersenspinsels of mannen die al
(bijna) 2000 jaar dood zijn. De natuur is ook een nobel doel
en op zijn minst tastbaar. De natuur heeft een punt en dat
hebben ze bij Natuurpunt goed gezien.



Wie kan me helpen met deze laatste? Ik heb geen idee waar
dit teken voor staat, ik ben voor noch tegen maar vraag
me wel af wat het betekent.



Ik ben wel vóór stickers! Express yourself in any way!

Popje

Geen opmerkingen: