zaterdag, oktober 10, 2009

ODOL

Last van een onfrisse adem 's ochtends? Dan heb
jij nood aan ODOL!


Laten we hier het blauwe mondwater niet verwarren
met een ODOL van een heel andere strekking. Warm,
vochtig en niet altijd fris ruikend, dat kan wel
eens gebeuren maar laat mij nu tot voor enkele
maanden enkel het mondwater kennen en nog nooit
gehoord te hebben van de onder mannen én hopelijk/
waarschijnlijk ook onder veel vrouwen gekende ODOL.

De meeste mannen zullen hier vroeg of laat en soms
of vaak mee te maken hebben. Ik heb het hier namelijk
over een Ongelofelijk Dikke Ochtend Lul. Voor wie
dit niet wist, geen nood, ik weet het ook nog maar
net. Na het gelach van mijn vriend omdat ik dat niet
kende, dacht ik, 'er moeten nog mensen zijn die dit
niet kennen, dus plant ik dat hier in mijn blog!'.

Volgens Wikipedia is ODOL zelfs militair jargon.
Ja, mannen onder elkaar zullen wel de geweldigste
afkortingen uitvinden om de dingen maar niet bij
naam te moeten noemen.

Vanaf nu kan ik dus meelachen want mijn vriend kende
ODOL mondwater niet en geloofde nooit dat dit dezelfde
naam droeg. Ik was 1000% zeker dat dit bestond en
troonde met mijn fototoestel naar het Kruidvat en
legde ODOL vast. Je had zijn ogen moeten zien toen ik
hem die foto toonde: hilarisch ongeloof!



Van de andere ODOL heb ik geen foto maar dan zoek je
je maar een lekkere vent of als je er zelf een bent
moet je 's morgens maar eens onder de lakens kijken,
wellicht kom je die dan af en toe wel eens tegen.

Maar er zijn uiteraard nog veel variaties op dit thema:
ODAL - ochtend = avond
OGOL - dik = groot
OZOL - dik = zielig
ODMIL - ochtend = middag
...

Geniet ervan zou ik zo zeggen en anders, droom
ervan!

Prettige groetjes,
Popje

Geen opmerkingen: