maandag, oktober 26, 2009

Dilemma's in Lesboland

Drink ik een Gin Fizz of een Cuba Libre?
Dit is geen dilemma want ik neem ze gewoon
allebei. Neem ik kriek of witte wijn?
Geen dilemma want afhankelijk van de goesting?
Neem ik een stoere sportieve of een alternatieve
muzikant? Dat is ook geen dilemma want ik
heb beiden gehad en was toch niet helemaal
overtuigd.

Geen dilemma's dus alleen in de schijnbare
onmogelijkheid verkeren de gulden middenweg
te vinden. Of is dat gewoon niet aan mij besteed.
Misschien blijf ik wel nood hebben aan extremen
omdat ik me anders te snel verveel. Of ben ik
eerder niet in staat met iemand samen te leven
die anders is. Waaaaaaaaaaaah! I hope not because
boys are so interesting. And girls...

Of zal ik in navolging van mijn eerste verliefdheid
op een vrouw mij eens volledig laten gaan in Lesboland?
'Nu is het de moment voor een lesbische ervaring',
zei de lesbische vriendin me overtuigend. 'Waarom
niet', denk ik dan. Wie weet zijn vrouwen wel zo
romig als ik zelf heb gefantaseerd.

Maar hoe pak ik dat aan? De Key West of café Akotee
binnenstappen en hopen dat een knap wijf het initiatief
neemt. Ik kan de spanning al voelen of is dat belachelijk?
I'm not gay like I'm not a vegetarian but I don't eat
a lot of meat. Op onderzoek naar mezelf... be continued.

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: