zondag, oktober 25, 2009

Blikken en torso's

Wat een heerlijkheid, rondkijken, giechelen,
flirterig lonken, ostentatief aanwezig zijn.
De knappe man heb ik graag in mijn buurt. Er
lopen er wonderwel veel meer rond dan ik had
kunnen dromen. Hoe geweldig is het om ongeneerd
te genieten van het sturen en ontvangen van
zwoele blikken. De sauna is dan de plaats bij
uitstek om te flirten. Er waren vanavond ook
opvallend veel knappe, jonge goden aanwezig.

In de avond voor ons eetfeest van Ajpopoli
wilden we ons nog eens lekker gaan ontspannen
in de zalige hitte van de sauna in Herselt.
Het was een avond zoals er nog veel mogen volgen;
lekkere kontjes, gespierde torso's, mooie ogen
en vooral onnozele flirtpraatjes. Dat flirten
heb ik zo gemist en ik ben er nog altijd goed in.
Maar voor mij even geen vent voor serieus.

Toch blijven mannen ongelofelijk interessante
wezens en er lopen zoveel sexy exemplaren rond
en hopelijk hebben sommigen onder hen zin in iets
leuks!

Liefs,
Popje

Geen opmerkingen: