donderdag, januari 12, 2006

Lalalalalala

Ego is het centrum van de wereld.
Daar ben ik nu wel uit. Ik ben
belangrijk en alle andere mensen
zijn maar zo belangrijk als ik ze vind.
Zo simpel eigenlijk. De wereld rondom
mij is zoals ik hem wil. Dit is mijn droom.

Ik droom graag. Net echt en toch ook
weer niet. Je mag alles doen en niemand
spreekt er jou over aan. Je mag je lief
bedriegen ;) Je kan mensen ontmoeten die je
niet voor mogelijk hield en je maakt heel leuke
dingen mee waardoor je toch met een soort
valse tevredenheid de dag begint. Maar wat
maakt het eigenlijk uit. Vals of echt, als je
daarmee een mega ochtendhumeur kan
vermijden. Waarom niet!


This is my life!

Wat eigenlijk het moeilijkst is is tonen
hoe gelukkig je bent. Ik ben soms zo
gelukkig dat schreeuwen en wild met
mijn armen zwaaien niet genoeg is.
Heeft er iemand tips om toch extreme
blijheid te tonen zonder andere mensen
pijn te doen?

Alle maatschappelijke initiatieven tegen
verzuring spruiten bij bosjes uit de grond.
Draag een rode knoop en "Knoop eens
een gesprek aan". "Geef eens een
compliment op een onverwachts moment.
Mooie initiatieven. Laten we allemaal een
beetje vriendelijker zijn. Ik ben daar voor.
www.ikbenvoor.be

Geen opmerkingen: